منم ۱۸ دی بودم.
برای شنبه نوبت دارم الان گفتی رفتم گفته ۱۰ روز دیگ بیا تعجب کردم.
من ۲۰ دی بودم
هفته بعدی میرم
منم ۱۸دی بود پریودیم اما یک هفته دیگه می رم هنوز زوده
منم ۱۵ دی بودم اخر هفته دیگه میخام برم
من هفته دیگه میرم
من ۲۱ دی بودم هفته دیگ میخوام برم انشالله ک همگی با دل پر و شاو بیایم خبر تشکیل قلبش و سلامتش و بدیم
منم ۱۹ دی بودم نرفتم هنوز
من رفتم گفت هنوز نه دو هفته دیگه بیا
حالا ده روز دیگه باید برم
عزیزم من ۱۸دی اولینآخرین پریودم بود
نه هنوز نرفتم منتظرم ۸هفته بشم بعد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.