۱۰ پاسخ

بیاین همو داشته باشیم نزدیکای همیم حاملگیمون، منک تازه فهمیدم😅

آره منم همینطوریم ولی شدید نیست
انشاءالله همه چی خوب باشه

سلام منم 28 اذر بودم

من 29 آذر آخرین پریودم بود
برای سه شنبه وقت دکتر گرفتم
ولی سونو می‌خوام 20 بهمن برم
بازم برم ببینم دکتر سه شنبه چی میگه

من28آذر بود ده روز دیگ میرم سونو

من گفت ۱۸ بیا ۵ هفته رفتم ساک تنها بوو

من ۲۷ اذر موعدم بود فردای موعد بتا دادم مثبت بود
روز ۱۰ تاخیرم دوباره بتا دادم شد ۵۶۸۳
حالا شاید ابن هفته برم سونو

من ۲۷ آذر آخرین پریودم بود دکتر گفت ۱۸ / ۱۱ برم سونو قلب ولی خودم میخوام آخر برج برم

من ۱۷ آذر بودم ۶هفته ۵ روز رفتم خداروشکر قلب بچم تشکیل شده بود

من ۲۱ آذر بودم دکتر گفته ۱۰ روز دیگه برم

سوال های مرتبط

مامان اولی🍒 مامان اولی🍒 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مامان اینده🙂💕 مامان مامان اینده🙂💕 هفته سی‌ام بارداری
مامان قلبکم😘🥹❤️ مامان قلبکم😘🥹❤️ هفته سی‌ویکم بارداری