من ۲۵ ام بوده، شنبه رفتم سونو قلب، گفتند دوقلو، صدای قلب جفتشون هم شنیدم، سونو گفته ۶هفته و ۵ روز بودم، امروز یعنی ۷ هفته شدم
من 25دی اولین روز آخرین پریودیم بود و فردا به امیدخدا میرم برای سونو قلب 😍
من۲۸دی بود شنبه رفتم۶هفته۳روز بود هم جنین بود هم قلب داشت
من ۲۶ دی بوده اخریش. هنوز نرفتم میترسم
من 30دی اولین روز آخرین پریودیم بوده حدود دوهفته پیش رفتم فقط ساک بارداری بود دیگه نرفتم تاهفته دیگه میخام برم
من ۲۸ دی بودم. سونو ضربان قلب رو دکترم گفت ۱۵ فروردین برم
برا من🥲ولی من خودم میدونم ۱۰ام رابطه داشم گرفته دوهفته بعدلقاح تشکیل شده طبق اون 5هفتم بخاطراون ی ماهم صبرمیکمم بعدبرم ک استرس نگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.