۲ پاسخ

منم امروز روز دهم تاخیر روز هفتم بیبی زدم منفی شد هیچی علائم پریودی ندارم یعنی میشه باردار باشم

من یک هفته عقب تر از تاریخ پریوده
فکر کنم ۶ هفته بودم مثبت شد

سوال های مرتبط