۵ هفته ام ساک دیده شد جنین دیده نشده پس چرا دراز میکشم سمت راستم نبض میزنه

۵ پاسخ

سونوواژینال کردی؟؟؟؟من امروزشکمی بودگفت هیچی نیست هنوزتورحمت

منم پنج هفته هستم شب خونریزی داشتم رفتم دوکتور سونو کرد فقط ساک مشاهده شد 9فروردین برای سونو قلب بیا گفت

چون خیلی زود رفتی تا سه هفته جا داری ۸هفته برو میبینی قشنگ قلبشم میزنع برات 😍😍

زود رفتی هشت هفته برو

از همین الان نبض نمیزنه ک بچه هم باشه تا 17هفته نمیفهمی هیچی اون کوچیک بوده برا همون

سوال های مرتبط