سونوواژینال کردی؟؟؟؟من امروزشکمی بودگفت هیچی نیست هنوزتورحمت
منم پنج هفته هستم شب خونریزی داشتم رفتم دوکتور سونو کرد فقط ساک مشاهده شد 9فروردین برای سونو قلب بیا گفت
چون خیلی زود رفتی تا سه هفته جا داری ۸هفته برو میبینی قشنگ قلبشم میزنع برات 😍😍
زود رفتی هشت هفته برو
از همین الان نبض نمیزنه ک بچه هم باشه تا 17هفته نمیفهمی هیچی اون کوچیک بوده برا همون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.