خانوما کیا از مولتی ویتامین پدی یابست استفاده کردن خوبه؟؟

تصویر
۱۰ پاسخ

من استفاده کردم،اره خوبه فقط مزش یکم تلخه

من آد پدیا بست میدم پسرم دوست داره کلا مارک خوبیه

من پدیا بست دادم بد نبود
اما اینبار ی مارک دیگ گرفتم

من دوتا ازین قطره ها دادم خوبه

خوبه من به پسرم پدیا بست میدادم
به دخترمم انشاالله ۶ ماه بشه میدم همین پدیا بست رو

مزه اش واقعا بده ولی خوبه

من پسرم دوست ندار۷

من
دخترم نمیخوره

اره خوبه من‌میدم

اره خوبی اما دختر من به زور میخوره

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی