۴ پاسخ

تو این سن کاملا طبیعیه رفتارش اما می تونی از کلاس های مادر و کودک شروع کنی یا خونه های بازی که اجازه میدن با حضور خودتون بره با اسباب بازی ها بازی کنه و بهش زمان بدین.

دخترم منم همینجوره

والا خوبه من جایی میرم منو فراموش میکنه میره که میره بغل همه

برا منم همینه هیچی همش تو بغلمه

سوال های مرتبط