۴ پاسخ

پشه ندارید ؟ شاید حشره اذیتش میکنه

دستاشو حتما ببند موقع خواب

منم دخترم همینطوره رفلاکسم داره
انقدر خودشو بالا وپایین میکنه یا پاهاشو به زمین میزنه تو خواب که تا چشمام گرم میشه میبینم باز تکون میخوره وصورتشو میماله پاهاشو بالا و پایین میندازه اصلا خواب از سرم میپره

منم دخترم همینطوره نه رفلاکس داره نه کولیک

سوال های مرتبط

مامان اُمیدِ زندگیم مامان اُمیدِ زندگیم ۱ ماهگی