۲ پاسخ

منم روز بعد سزارین ۸/۵ بودم گفتن باید دوباره ازمایش بدی اگه اوکی شد که مرخصی اگه نه باید خون بگیری بعد مرخصت کنیم که خداروشکر اوکی شد

پلاکت خون باعث سرگیجه نمیشه .ازمایش بده ببین پلاکتت برگشته به قبل یانه
منم با پلاکت ۷۰هزار سزارین‌کردم ولی بعد زایمان پلاکتم نرمال شده بود

سوال های مرتبط

مامان آقا پسر مامان آقا پسر ۱۲ ماهگی
مامان نور زندگیم مامان نور زندگیم هفته سی‌ونهم بارداری