۱۸ پاسخ

شیر خشک از اول انتخابم بود و هست چون راحت هست آماده کردنش و قشنگ بچه شب بخوره تا خود صبح راحت می‌خوابه

من بچه اولم شیر خودمو خورد
مهوا رو شیرخشکی کردم و به نظرم خیلی راحت تره هم وابستگی به سینه نداره که بخواد شب تا صبح سینه تو دهنش باشه و میک بزنه هم اینکه راحتر میشه از شیر گرفتشون

من شیر خودمو میدم خیلیییییی پشیمونم برگردم به عقب قطعا شیرخشک میدادم روزی هزار دفعه خودمو سرزنش میکنم کلا شیر خشک میدادم چون اوایل شیرخشک در کنار شیر خودم میخورد یکم بدقلقی کرد شیر خودمو پس زد منم کلا از شیشه گرفتمش هم خودش اذیت شد هم خودم
الانم انقد برا شیر خوردن اذیت میکنه هیییییچ جا شیر نمیخوره فقط خونمون تو روز خیلیییی کم میخوره شبا دو سه دفعه فقط میخوره
خلاصه سر شیر خوردنش ۱۰ سال پیر شدم

من شیر خشک میدم
برگردم عقب از اول همون شیر خشکو میدم
۳ ماه خودم شیر دادم

من شیرخشک میدم و کاملا راضیم و بهترین انتخابه👌

۴ماه اول شیرخودمو دادم خییلی سخت بود بدنم ضعیف شد آب بدنم کم شد سنگ کلیه گرفتم

بنظرم دختر خالتون اشتباه کرده الانم ناراضی باشه از شیر خشک مگه به زبون میاره مطمعن باش ته دلش ناراضیه

من خودم شیر نداشتم بزور تا ۷ماهه هم دادم ولی همون اول در کنارش کمکی دادم و راحت بودم وانتخاب شیر خشکه لچه سیر میشه و نگران کمبود شیر نیستی

من وقتی خدا یه نعمت بزرگ به بچم داده چرا دریغش کنم گناه کردم در حق بچم من یه بچه دیگه دارم دلم واسش میسوزه که شیر خشک میخوره شکر که واسه این تونستم شیر خودمو بدم البته اینم بگم این نظرشخص منه

من هم شیرخودمو میدم هم درکنارش شیرخشک.ولی الان یک دندونا ازسینم میگیره که به خدا میترسم شیرش بدم🤨😅هی باخودم میگم فقط شیرخشکش بدم راحت شم.ولی باز شیرخودمم میخاد

من شیرخشک دادم از چهار ماهگی واقعا الان حسرتش به دلم مونده شیر خودمو بخوره شیرخشک شاید راحت باشه ولی سختیهای خودشم داره سریع آماده کنی دماش خوب باشه بچه گشنش باشه گریه میکنه تو تازه داره ابشو تنظیم میکنی ش

من شیر خشک با شیر خودم میدادم ۶ ماه شد دیگه سیته نگرفت من هنوز شیرم میدمش کنار شیر خشک میدمش

به نظر من هر دو با هم ، از یک سالگی به بعد هم فقط شیر خشک ، هر چند من هر کاری میکنم بچم شیر خشک و نمیخوره متاسفانه

خیلی راجبش تحقیق کردم و دیدم شیر مادر سلول هایی داخلش هست که در حالت مصنوعی نمیشه تولید کرد شیر مادر باعث فعال شدن نورون های مغز بچه میشه به دلیل سلول های انسانی که داره ...

نه گلم شیر خشک هم راحت نیست باید ی ظرف آب جوش یخ شده داشته یکی داغ شیشه شیر بشوری خشک کنی نصف شب با چشم خواب پیمانه کنی شیرشو هوووووو کلی سختی داره تا سه ماه شیر خودم خورد بقیه اش شیر خشک برگردم به عقب دوست دارم شیر مادر بخوره نه که بگم شیر خشک بده ولی شیر مادر ی چیز دیگه است

شیر خودمو میدم خیلی راضیم🫠

وقتی کسی شیر داشته باشه چرا شیر خشک بده من خودم اصلااا شیر نداشتم مجبور شدم

نه عزیزم منم شیر خودمو میدم و درست انتخاب کردم

من شیر خودمو میدم بگردم عقب هم شیر خودمو میدم
شیرخشک بنظرم سخت تره

سوال های مرتبط

مامان لیاناخانوم😘😍 مامان لیاناخانوم😘😍 ۱ سالگی
مامان امیر ارسلان مامان امیر ارسلان ۱ سالگی