۴ پاسخ

نگرانی نداره که،دارو میخوره خوب میشه

درود دوست عزیز
برید پیش متخصص بهش قطره د۳میده نگران نباشید

چرا انقد هول کردی... شربت میخوره یک ماه درست میشه.. انقد نگرانی نداره مامان عزیز😍

چی؟واضح نیس

سوال های مرتبط