بیخیال مگ قراره ب هرچیزی فکرکنیم😂
منم داشتم اما روز زایمان به زور پاره شد
منم شورتم گاهی خیس میشه و اصلا اون خیسی بوی ادرار نمیده
پس ادرار نیست
میگم نکنه نشتی داره
فردا میخوام برم سونوگرافی ببینم چی به چیه
البته برای تست نشتی میگن آمنیوشور باید بگیریم حالا فعلا فردا برم سونو ببینم آب دور جنین چقدره و...
منم داشتم
ولی اگر رعایت کنی هیچ مشکلی پیش نمیاد😘
اصلا فوبیا نداشته باش عزیزم اینم یکی از اتفاقاتیه که باید منتظرش باشی. من ۳۸ هفته بودم که تو خواب کیسه آبم پاره شد، همسرمم در دسترس نبود با برادرشوهرم رفتم بیمارستان تا همسرم برسه. چون دردم شروع نشده بود قرص زیرزبونی دادن بهم و بعد نیم ساعت دردم شروع شد، بعد ۳ ساعتم پسرم به دنیا اومد. خداروشکر زایمان خیلی سختی نداشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.