۳۷دیگه دستگاه نمیره کامله
برای من ۳۵هفته زایمان کردم بچم سالمه
دختر اولم ۳۷ هفته وچهارروز به دنیا اومد..درمو توخونه اومد سراغم..بیمارستان رفتمو طبیعی زایمان کردم.بچمم نزاشتن تو دستگاه
فک نکنم فامیل ما ۳۶بدنیا اومد دستگاه نرفت
دیگه از۳۶ب بعد بچه کامله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.