کیا 37 هفته و چند روز زایمان کردند بچتون دستگاه رفت؟ چند کیلو بود؟

۴ پاسخ

۳۷دیگه دستگاه نمیره کامله

برای من ۳۵هفته زایمان کردم بچم سالمه

دختر اولم ۳۷ هفته وچهارروز به دنیا اومد..درمو توخونه اومد سراغم..بیمارستان رفتمو طبیعی زایمان کردم.بچمم نزاشتن تو دستگاه

فک نکنم فامیل ما ۳۶بدنیا اومد دستگاه نرفت
دیگه از۳۶ب بعد بچه کامله

سوال های مرتبط

مامان پسرکوچولو👶🏻 مامان پسرکوچولو👶🏻 ۱۲ ماهگی
مامان مامان آرتا مامان مامان آرتا ۷ ماهگی