سلام‌کسی جدیدا بیمارستان شفا یا ایران زایمان کرده؟

۵ پاسخ

شفاااااا افتضاااااح دوستم ۲ماه پیش اونجا زایمان کرده بود میگفت انگار بیمارستان دولتی حتی بدتر بدون هیچ رسیدگی

برو پیوند عاااالیهههه

ایران خوب نیس اصلا

من ۱/۱شفا زایمان کردم

سلام مامانا تو محدوده قدمگاه و اصلاح نژاد ی دبستان پسرانه خوب معرفی میکنید

من ۵سال پیش شفا زایمان کردم

سوال های مرتبط