سلام مامانا کسی بیمارستان شفا لاهیجان زایمان طبیعی کرده؟؟

۲ پاسخ

من سزارین شدم و خیلی راضی بودم دکترمم خانوم صورتگر بود

یکی از خانوما جدید گفت اونجا زایمان کردم و راضی نبود

سوال های مرتبط