۵ پاسخ

بیمارستان خوب و تمیزیه رسیدگیشونم من شنیدم خیلی خوبه. ب هرحال هر بیمارستان ده تل رازی داره ی نارازی. ان شاءالله ک بسلامتی زایمان کنی. منم همونجا میرم

زیادراضی نیستن ازش

واییییییییییی سر زایمان اولم انقد منو علاف کرده بودن که نگو
چندین و چند بار معاینه اخر سرم به زور فرستادنم خونه که اومدم تو راه کیسه ابم ترکید رفتم امام رضا عالی بودن

آره من کردم

خداازشون نگذره اینقد معاینت میکنن
من ک پروندمو گرفتم فرار کردم از اونجا

سوال های مرتبط