بیمارستان خوب و تمیزیه رسیدگیشونم من شنیدم خیلی خوبه. ب هرحال هر بیمارستان ده تل رازی داره ی نارازی. ان شاءالله ک بسلامتی زایمان کنی. منم همونجا میرم
زیادراضی نیستن ازش
واییییییییییی سر زایمان اولم انقد منو علاف کرده بودن که نگو
چندین و چند بار معاینه اخر سرم به زور فرستادنم خونه که اومدم تو راه کیسه ابم ترکید رفتم امام رضا عالی بودن
آره من کردم
خداازشون نگذره اینقد معاینت میکنن
من ک پروندمو گرفتم فرار کردم از اونجا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.