۷ پاسخ

اره دیگه باید همین کارو بکنی...به من دیقا همینجوری گفت درست کن شیر بادام کن تو شیر بادام آرد برنج بریز

باید با پشت چای صاف کن رنده کنی

بادامو اسیاب کن

مامانا یه سوال 👀💛
نی‌نی‌ت غذا خوردنش اذیتت می‌کنه؟ یا حس می‌کنی برنامه‌اش اصولی نیست؟ 😔🍲

اینجا قراره خیالت راحت شه 😍👇
فرقی نداره کوچولوت:
✨ بدغذا باشه یا بهونه‌گیر
✨ تازه شروع کرده غذای کمکی
✨ یا می‌خوای یه تنوع خوشمزه به برنامه‌ش بدی

حتی اگه درگیر اینایی:
💛 یبوست
💛 رفلاکس
💛 یا حساسیت غذایی

من کنارت هستم تا یه برنامه خوشمزه، مقوی و اصولی داشته باشی 🥣🍓

🎁 یه خبر خوب:
برات «مشاوره رایگان + برنامه یک‌روزه» دارم 😍

اگه خواستی فقط کافیه 👇
👉 پیام بده: @Atena_0422
👉 یا بیا کانال: @ninifoodartam

✨ بنویس «برنامه رایگان»

با پشت چای صاف کن رنده کن ی قاشق چای خوری ارد برنجم بریز با اب بزار ب قوام برسه یکم ک سرد شد یه مقدار از شیر خودت یا شیرخشک بهش اضاف کن

از داخل صافی هم رد کنی مایعش میاد بیرون علیظ میشه دیگه درشت هم نیست

میکس کن

سوال های مرتبط