مادرا مربا آلبالو هم تو شیردهی ضرر؟؟؟؟

۴ پاسخ

نه عزیزم مشکلی نیست بخور

شاید چون سرده میگن نخورین
بعدش به چی گرم بخور

چراباید ضرر داشته باشه

واقعاآلبالوضرر داره توشیردهی؟؟؟برای چی؟؟
من دیروزکلی خوردم😐😐😐

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۲ ماهگی
مامان حسنا مامان حسنا ۱۲ ماهگی
مامان زهراو حسین مامان زهراو حسین ۱۵ ماهگی
مامان پسته پسر🫒🥑 مامان پسته پسر🫒🥑 ۱۴ ماهگی
مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۱۴ ماهگی
مامان ابولفضل مامان ابولفضل ۹ ماهگی
مامان امیر علی مامان امیر علی ۷ ماهگی
مامان فندق‌کوچولو مامان فندق‌کوچولو ۷ ماهگی