من دقیقا ۸ هفته رفتم عجله نکن همون ۸ هفته برو استرسم نداشته باش .
منم مثل شمام دکتر گفته دو هفته دیگت
۸هفته و ۳ روز بودم رفتم قلبشم دیدم که میزد🥲
من شیش هفته و ی روز رفتم تشکیل شده بود
بزار ۸ هفته کامل شدی برو
الان زوده
بری قلب تشکیل نشده باشه تا ۸ هفته استرس میگیری
۸ هفته
اخرای هفته ۸
من با درد رفتم اورژانسی سونو شدم6هفته6روز بودم
بذار 8هفته برو خیال راحت بی استرس
من امروز رفتم 6هفته و سه روزمه تشکیل شده بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.