سلام مامانا هفته چند برای تشکیل قلب رفتید؟

۹ پاسخ

من دقیقا ۸ هفته رفتم عجله نکن همون ۸ هفته برو استرسم نداشته باش .

منم مثل شمام دکتر گفته دو هفته دیگت

۸هفته و ۳ روز بودم رفتم قلبشم دیدم که میزد🥲

من شیش هفته و ی روز رفتم تشکیل شده بود

بزار ۸ هفته کامل شدی برو
الان زوده
بری قلب تشکیل نشده باشه تا ۸ هفته استرس میگیری

۸ هفته

اخرای هفته ۸

من با درد رفتم اورژانسی سونو شدم6هفته6روز بودم
بذار 8هفته برو خیال راحت بی استرس

من امروز رفتم 6هفته و سه روزمه تشکیل شده بود

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🫀🌠 مامان معجزه خدا🫀🌠 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان معجزه الله🌱 مامان معجزه الله🌱 هفته نهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته پانزدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان شهرزاد🎀🩷 مامان شهرزاد🎀🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته هفتم بارداری