سلام عزیزان
شما چند هفته تشکیل قلب رفتید و تشکیل شده بود

۱۷ پاسخ

هشت هفته و ۱ روز رفتم

هفت هفته و یک روز

من ۷ هفته و ۴ روز رفتم

۸هفته

۶ هفته و ۲روز

آره شکمی رفتم

منم امروز رفتم هفت هفته تشکیل شده بود خداروشکر

بله تشکیل شده

۹هفته و پنج روز رفتم

۶هفته و ۳ روز

۶ هفته و ۶ روز

من ۸ هفته به حساب پریودی رفتم
ولی توی سونو ۵ هفته و ۶ روزم بود

من امروز شش هفته یک روزم بود تشکیل نشده بود چراااااا

بستگی داره اگ بتات بالای ۱۰۰۰باشه میتونی ۶ هفته ب بعدم بری اما اگ پایین تتر باشه ۷ هفته کامل ب بعد برو

سلام عزیزم
۷هفته و چهارروز رفته بودم خداروشکر تشکیل شده بود ولی سونو واژینال رفتم

۸ هفته که شد ۷ هفته و سه روز

۸ هفته رفتم به حساب پریودی خداروشکر تشکیل شده بود

سوال های مرتبط

مامان مامان سپهر مامان مامان سپهر هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پــنــاه🩷🎀 مامان پــنــاه🩷🎀 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان شهرزاد🎀🩷 مامان شهرزاد🎀🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته هشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری