هشت هفته و ۱ روز رفتم
هفت هفته و یک روز
من ۷ هفته و ۴ روز رفتم
۸هفته
۶ هفته و ۲روز
آره شکمی رفتم
منم امروز رفتم هفت هفته تشکیل شده بود خداروشکر
بله تشکیل شده
۹هفته و پنج روز رفتم
۶هفته و ۳ روز
۶ هفته و ۶ روز
من ۸ هفته به حساب پریودی رفتم
ولی توی سونو ۵ هفته و ۶ روزم بود
من امروز شش هفته یک روزم بود تشکیل نشده بود چراااااا
بستگی داره اگ بتات بالای ۱۰۰۰باشه میتونی ۶ هفته ب بعدم بری اما اگ پایین تتر باشه ۷ هفته کامل ب بعد برو
سلام عزیزم
۷هفته و چهارروز رفته بودم خداروشکر تشکیل شده بود ولی سونو واژینال رفتم
۸ هفته که شد ۷ هفته و سه روز
۸ هفته رفتم به حساب پریودی خداروشکر تشکیل شده بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.