مامانای که رفتن سنو قلب چند هفته رفتید تشکیل شده بود

۹ پاسخ

۷ هفته و دو روز

من ۷ هفته و ۴ روز رفتم ... به نظرم زودتر از هفته ۸ نرو ممکنه زودتر هم تشکیل شده باشه ولی خب هفته ۸ خیالت راحتتره

من ۶ هفته و ۶ روز رفتم تشکیل شده بود

۶هفته رفتم واژینال قلبشم تشکیل شده بود

من چارشنبه بابد برم ۶هفته و ۴ روز🥺

من هفت هفته و ۱ روز دقیقن

۸ هفته

میگن ۸ هفته برین خوبه

۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🫀🌠 مامان معجزه خدا🫀🌠 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان معجزه الله🌱 مامان معجزه الله🌱 هفته نهم بارداری
مامان مامان سپهر مامان مامان سپهر هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پــنــاه🩷🎀 مامان پــنــاه🩷🎀 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان شهرزاد🎀🩷 مامان شهرزاد🎀🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری