اگ ممکنه تجربتون رو از استفاده روغن کرچک بگید🥲😩😭

۲ پاسخ

من ۴۰ هفته تمام بودم و فرداش قرار بود برم بستری بشم که دکتر بهم گفت یک قاشق مربا خوری فکر کنم با آبلیمو بخور
خوردم و صبحش ساعت ۵ کیسه آبم سوراخ شد فکر کنم

من که نخوردم ولی شنیدم خطر داره یهو بچه مدفوع می‌کنه خطرناکه

سوال های مرتبط

مامان بردیاوبنیسا مامان بردیاوبنیسا ۳ ماهگی
مامان تیام و طاها مامان تیام و طاها هفته بیست‌ویکم بارداری