خانوما
علتش چیه زیر شکمم مث نبض میزنه خیلی شدیده

۴ پاسخ

نبض جفتت

الان من و زنعموم هفته همیم شش هفته هستیم اون ب این زودی بچش جون اومده میگه چهارتا دختر داره میگه مطمعنم دختره چون سر بقیشونم همین بودم ولی من اصلاا حس وجودش ندارم فقط درد دارم

میگن خونرسانی داره انجام میشه

میگن زیر شکم بزنه اونم تو هفته کم بچه جون اومده احتمال دختر شدنش خیلی بالاسسس

سوال های مرتبط

مامان لیان و پسری💕💙 مامان لیان و پسری💕💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان یکتا جانی مامان یکتا جانی ۵ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته شانزدهم بارداری