خانوما تو ساک بیمارستان چندتا پوشک لازمه بزارم؟

۷ پاسخ

ده تا کافیه

من ده تا سایز 0ده تا1گذاشتم

من ده تا گذاشتم

بستگی داره سزارین بشی یا طبیعی
سزارین دوتا سه شب نگهت میداره
طبیعی چند ساعت نگهت میداره
ولی تو یه بسته بزار

من‌یه بسته گذاشتم ولی ۱۰ تا کافیه زیادم هست

من 20 تا گداشتم

من یه بسته گذاشتم😑

سوال های مرتبط

مامان رستا 🥹🎀 مامان رستا 🥹🎀 روزهای ابتدایی تولد