شیشه شیر و پستونک لازمه بزارم تو ساک بیمارستان

۷ پاسخ

اگه میخوای بچه پستونک بگیره باید از اولش بدی بهش شیشه شیرم اگه شیرت نیاد باید شیر خشک بدی قند بچه نیوفته

شیشه شیر حتما ببر با شیر خشک

من گذاشتم فوقش لازم نشد بر میگردونیم

شیشه شیر که بله حتما باید باشه
سایز کوچیک بهتره
از این بزرگ ها نبر

شیشه شیر شیر خشک بزار ولی پستونک باید از دوماهگی بدی بهش

بله ضرر که نداره
ممکنه شیرتون کم باشه بخواید شیرخشک بدین

پستونک و میگن از یه ماهگی باید داد

سوال های مرتبط

مامان بی نام مامان بی نام روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی