اگه میخوای بچه پستونک بگیره باید از اولش بدی بهش شیشه شیرم اگه شیرت نیاد باید شیر خشک بدی قند بچه نیوفته
شیشه شیر حتما ببر با شیر خشک
من گذاشتم فوقش لازم نشد بر میگردونیم
شیشه شیر که بله حتما باید باشه
سایز کوچیک بهتره
از این بزرگ ها نبر
شیشه شیر شیر خشک بزار ولی پستونک باید از دوماهگی بدی بهش
بله ضرر که نداره
ممکنه شیرتون کم باشه بخواید شیرخشک بدین
پستونک و میگن از یه ماهگی باید داد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.