بخیه داخلیا پس کی جذب میشه‌گً😐😐😐؟

۳ پاسخ

من تا چهلم یه دونه مونده بود جذب شد
بقیه‌شون یه ذره معلوم بودن که بعدا جذب شدن

مگه چنتا بخیه خوردی؟
من سر چهل روز یه دونه داخلی داشتم همون یه دونه افتاد

چجوری میدونید جذب نشده هنوز🥲
من اصلا نمیفهمم🥹

سوال های مرتبط

مامان سید کوچولو مامان سید کوچولو ۸ ماهگی
مامان زهرا و مهنا مامان زهرا و مهنا ۲ ماهگی