۸ پاسخ

از منم کم بود سرلاک دکترم گفت بخورم طی ۵ روز ۲۰۰ گرم اضافه کرد

نظر دکترت چی هست؟
شاید اشتباه تایپ بوده یک و خورده وزنش هست خورده رو ننوشتن برای یکی از مامانای گهواره ای پیش اومده بود که اشتباه نوشته بودن
سونو خون رسانی جنین رو چک کرده؟ اگر خون رسانی مشکلی نداره با غذا و آهن جبران میشه اگرم خون‌رسانی باشه دارو بهت میدن بازم درست میشه ،خودت کم خونی نداری؟
البته بیشترین زمان وزن گیری جنین از هفته ای که هستی شروع میشه پس نگران نباش
مغزیجات خیلی خوبه بچه قوی میشه ،حلیم هم خوبه ،تخم مرغ و پروتئین هم خوبه
،دکتر در این شرایط ویتامین تجویز می‌کنه
منم مشکل صدک پایین دارم دور شکمش خیلی کوچیکه بچم زیر ده هست قرص آهن و امگا سه و آسپرین رو برام نوشته

مرغ و‌جوجه ی خورد کن کباب کن
بستنی بخور
کباب نخور زیاد انقباض رحم و‌زیاد میکنه

عزیزم من یکی آشنا همسرم میگفت دو ماه آخر بارداری هر شب ی سیخ کباب می‌خوردم یعنی از قبل زیاد وزن نداشت ولی موقع بدنیا اومده ۳۷۰۰ بوده میگف خیلی تاثیر داره اگه شرایطش داری در حد چهار یا پنج تیکه بخور خودت تو خونه درست کن چون از بیرون گرونه آجیل بدون نمک هم میگف خوبه بعد پیاده روی هم تاثیر داره اینو دکتر گفت

پسته و بادام و گردو بخور

ابگوشت، حلیم، تخم مرغ ابپز، تخم مرغ بلدرچین تا ۵ تارم میتونی بخوری ، مرغ ، کباب، تا میتونی پروتیئن بخور پروتئین ب نی نی وزن میده

بستنی بخور

خودت چقدر وزن گرفتی ؟؟؟ دکتر برو بهت لیدی میل و رژیم غذایی و تغذیه میده نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان لیمو کوچولو مامان لیمو کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان بمونه واسمون🩷 مامان بمونه واسمون🩷 روزهای ابتدایی تولد