۱۴ پاسخ

سلام عزیزم من تو ۲۸هفته رفتم سونو وزن دیگه اومدیم شهرستان نرفتم پیش دکترم الان۳۳هفته ام بازم باید سونو وزن برم ؟؟توروخدا هرکی میدونه جواب بده که برم زنان بنویسه

محدوده وزنی و میانگینش اینا هستن

تصویر

به ژن هم ربط داره من بچهام کلا ریزمیشن ۳۸هفته هم زایمان میکنم
ولی وزن خودم میره بالا اولی ۲۵۰۰اومد دومی ۲۷۰۰

صدک چند نوشته تو برگه سونوت؟

ب وزن خودت ک نیست عزیزجان من تا الان ۵ کیلو اضاف کردم اما وزن بچم خیلی خوبه حلیم آبگوشت مغزیجات دلستر و بستنی بخور درست میشه نگران نباش

تو رنج هست
ولی خب پروتئین بیشتر بخور

تصویر

من۳۳هفته اینقدربودوزنش

مغزیجات بخور.من کلا ۶ کیلو اضافه کردم بچم ۱۷۰۰

وزنش عالیه عزبزم الکی نگران نباش بستنی و بادام شیرموز آش حلیم هم عالیه بخوری اما خودش وزن میگیره الکی نگران نباش الان عالیه

بستی ژله ابگوشت حلیم حبوبات

منم همینقدره

ماشالا ۱۲ کیلو من دو کیلو

منم ۳۰ هفته و ۱ روز رفتم وزنش ۱۶۶۵ بود.خوبه بنظرت؟خودمم از اول بارداری تا الان ۱۲ کیلو اضافه کردم

۱۶۰۰ که خوبه

سوال های مرتبط