مامانا دکترم گفت وزن نینیم خیلی کمه🥺چی بخورم وزن بگیره

۱۱ پاسخ

سلام
لیدی میل بگیر از دارو خونه

بعدم الان تو ۲۷ هفته ک وزن خیلی اهمیت نداره بعد ۳۲ هفته تازه وزن میگیره منم ۲۵هفنه سونو دادم ۷۹۰ گرم بود

بنظرم چرت گفته دکترت خب تو گهوارم زده تو ۲۷ هفته باید یه کیلو باشه وزن نینی شما هم خب ۹۹۹ گرم بوده

شیر و خرما
آبگوشت
کباب
آجیل
آش رشته

شما هردوساعت باید یا غذای مختصر بخوری یا میوه و مغزی جات از بادام و انجیر و سنجد غافل نشی که عالیه.پودر سنجد رو توشیر ولرم بریز و بخور که یبوست هم نشی.روزی 14بادام خام و 7عدد انجیر خشک

حلیم
دلستر
بادام
بستنی
ماکارانی و پایتا
سینه مرغ

مغزیجات بخورگردو.بادوم پسته.کباب.ماست پروبیوتیک خالی بخور

برو پودر لیدی میل با طعم کاکائو بگیر بخور
روزی دو وعده

چهار مغز خیلی خوبه گوشت و خرما‌هم‌خوبه

حیلم کباب اب گوشت. چیزای مقویی

چقدره مگه؟ منم دو روز دیگ میخوام برم سونو

سوال های مرتبط