وزن نینیم خیلی کمه خیلی ریزه چی بخورم درشت بشه

تصویر
۱۱ پاسخ

یروز درمیون حلیم و آبگوشت و عدسی و لوبیا و سمنو و کباب جوجه و کوبیده
صبونه ۲ تا سفیده تخم مرغ_ شیر و خرما _ کره بادام زمینی
هرروز هم آجیل( ۱۰ تا بادام زمینی ، ۱۰ تا بادام درختی ، ۱۰ تا مویز بزرگ ،۲ تا گردو، ۵ تا انجیر و ...)
میوه در روز ۳ واحد (هرچی میلت کشید)
درکل کربوهیدرات و چربی رو حذف کن و نون برنجو کم کن و بجاش پروتئین و آجیل مصرف کن

لیدی میل بخور

مغزیجات.حبوبات.گوشت و مرغ

نه وزنش خوبه

خوبه وزنش که

ن ۲۹هفته نرماله

خوبه وزنش

مغزیجات زیاد بخور با حبوبات

دیابت نداری؟؟

خوبه ک

برای منم وزنش کم بود بهم دکترم پودر داد

سوال های مرتبط

مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مهرسام مامان مهرسام روزهای ابتدایی تولد