وزن نینیم دکتر گفته خیلی. کمه ۱۷۰۰ چیکار کنم

۵ پاسخ

عصاره گوشت تو شیشه بپز هرروز بخور وزن میده

اگه میتونی بستنی بخور خیلی وزن میده ، اگه نه قارچ زیاد بخور ، دوست من وزن جنینش کم بود چون نمیتونست بستنی بخوره دکترش گفت تا جایی که میتونی قارچ بخور اینم کباب میکرد میخورد ، خیلی خوب بچش وزن گرفت

اگه قندنداری یا یبوست
یه روز درمیون
شیرموز بخور
آجیل بخور
مخصوصا ّادام

دوستان میگن پودر لیدی میل خوبه
ولی شیر و با آجیل میکس کن بخور معجون
صبح ها تخم مرغ آب پز بخور بستنی ...

ماه آخر فقط کبابی بخور
بستنی شیرینی خانه ای خیلی خیلی وزن میده ب جنین

سوال های مرتبط

مامان ماهلین ودلوین💖 مامان ماهلین ودلوین💖 ۲ سالگی
مامان دِلــانــا مامان دِلــانــا ۲ ماهگی
مامان ارسلان🌊 مامان ارسلان🌊 روزهای ابتدایی تولد