۳ پاسخ

تو بیمارستان صدوقی تلفنی نوبت بگیرو برو،خیلی ارزونتر و بهتر از مطبشه،دیگه یکی یکی هم میفرسته داخل

چرا نمیری بیمارستان؟؟مطب خیلی الافی داره

روزای زوج از ساعت ۳ هستن هس زنگ بزن تا بردارن خیلی بد ج میدن

سوال های مرتبط

مامان محمد متین🤗💗 مامان محمد متین🤗💗 ۱ سالگی