وزنت زیاده آخرای بارداریت به ۱۲۰ میرسی دیگه
خیلی زیاده
وزنت خیلی زیاده کم کنی بهتره برای خودت خوبه
وای خیلی زیاده
من قدم170عه وزنم 70عه بازم ب نظرم زیاده خیلی دوس دارم لاغرشم. شما نسبت ب قدت وزنتون زیاده سعی کن ورزش کنی پیاده روی کنی شامتونم کمتر کنی تابیاد پایین
بیار رو ۷۰ بعد اقدام خودت اذیت میشی تو بارداری
کم کنی خیلی بهترع
هم زودتر باردار میشی و هی منتظر نمیمونی
هم تو بارداری استرس افزایش وزن نداری
من قد ۱۶۶ و وزن ۷۰ باردار شدم میخواستم همچنان ۲,۳ ماه اول کم کنم ولی دکترم گفت نه خودخواسته حتی یک کیلو هم کم نکن
ولی بازم میخوام مراعات کنم حداقل بیش از اندازه وزن اضافه نکنم
منم قدم اندازه شماست وزنم ۸۰ بود
شما ی دوره ورزش کن بیار رو ۷۵ بعد اقدام کن ...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.