خانماکسی واسه بچش صندلی غذاگرفته قیمت چندگرفته؟
#پوشک #شیرخشک

۸ پاسخ

عزیزم اگر بد غذا هست صندلی هم فایده نداره من دارم انداختم یه گوشه اصلا داخلش نمیشینه

من 12 تومن خریدم،البته تاب برقی هم میشه
خیلیم راضی بودم و هستم

من نگرفتم همینجوری روی زمین میشینه غذاش رو میدم

من ۳ تومن گرفتم پارسال

من قبل جنگ و این گرونیا خریدم۵تومن

من نخریدم از دوستم آوردم تا میزاشتم فقط گریه میکرد که بلندم کن بردم دادمش

دخترم ۵ ماهش بود گرفتم و عصای دستمه واقعا

بنده گرفتم و برا فروشم گذاشتم😂

سوال های مرتبط

مامان مامان دخملی👶 مامان مامان دخملی👶 ۲ سالگی
مامان کیمیاکوچولو🍓 مامان کیمیاکوچولو🍓 ۱۷ ماهگی