سلام بچه ها من هفته ۵ بارداریم هیچ علامتی ندارم طبیعی؟؟

۷ پاسخ

منم ندارم نداشته باشی قلب تشکیل میشه!؟اخه میگن از تهوع میشه فهمید قلب در حال تشکیله شنیدم میترسم

اره عزیزم
از هفته های بعد کم کم شروع میشه

منم ندارم میترسم قلبش تشکیل نشده باشه🥺😔😔😭

منم علایم خاصی ندارم

بله گلم‌کمکم اعلائم ها خودشونو نشون میدن

هنوز زوده من تا هفت هفته هیچ علائمی نداشتم و کلی خوشحال بودم...
اما الان نگم برات🥺
خودتو اماده کن😅

منم ندارم

سوال های مرتبط

مامان پسرم 🧑‍🍼🧿♥️ مامان پسرم 🧑‍🍼🧿♥️ هفته بیست‌وهشتم بارداری