خانما کسی برا بچش از ژل لثه استفاده کرده

۱۰ پاسخ

بیبی دنت

باریج عالیه زود ارومش میکنه

آره ژل باریچ

آره خیلی خوب بود

من واسه دوتا بچه هام استفاده میکردم
تسکین دهنده بود براشون

من بیبی دنت

برای چیه از کی باید استفاده کنیم

منم استفاده کردم

بله من باریچ استفاده می کنم

من استفاده میکنم گلم

سوال های مرتبط