چون بعضیا ۷ ماهه دنیا میان
فک کنم شاید برای اینکه یکی زایمانش هفت ماهه هستا اینا
سوال پرسیده
چون یسریا زایمان زود رس دارن بچه هاشون ۷ماهه به دنیا میاد .
هروقت کوچولو به دنیااومد باید این و بزنی .
وقتی وارد ماه ۷ میشی اینو واسه همه میزنه
برا منم این اومد ایا کودک بدنیا اومده
🫣🫣🫣🫣🫣
🤩🤩🤩🤩
😗😗😗😗
☺️☺️☺️☺️
خیلی جذاب و عجیبه این هفته برام 🫢
هرچی صداش میزنم جواب نمیده آبگوشت خوردم تو چرت بعد آبگوشت بچم 🤣
بسلامتی عزیزم 😍❤️
از وقتی وارد ۳۰ هفته میشی کلا میاد برات
اینم بمونه اینجا یادگاری 🫠
از شروع اولین محرم دوتاییمون 💚
چ بامزه 😂
بعضی وقتا هنگ میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.