۱۶ پاسخ

چون بعضیا ۷ ماهه دنیا میان

فک کنم شاید برای اینکه یکی زایمانش هفت ماهه هستا اینا

سوال پرسیده
چون یسریا زایمان زود رس دارن بچه هاشون ۷ماهه به دنیا میاد .
هروقت کوچولو به دنیااومد باید این و بزنی .

وقتی وارد ماه ۷ میشی اینو واسه همه میزنه

برا منم این اومد ایا کودک بدنیا اومده

🫣🫣🫣🫣🫣

تصویر

🤩🤩🤩🤩

تصویر

😗😗😗😗

تصویر

☺️☺️☺️☺️

تصویر

خیلی جذاب و عجیبه این هفته برام 🫢

تصویر

هرچی صداش میزنم جواب نمیده آبگوشت خوردم تو چرت بعد آبگوشت بچم 🤣

تصویر

بسلامتی عزیزم 😍❤️

از وقتی وارد ۳۰ هفته میشی کلا میاد برات

اینم بمونه اینجا یادگاری 🫠
از شروع اولین محرم دوتاییمون 💚

تصویر

چ بامزه 😂

تصویر

بعضی وقتا هنگ میکنه

سوال های مرتبط