من عید رفتم ولی انقد زر زدن فامیلاش زهرمارم شد کاش نمیرفتم
من به خاطر جنگ رفتم شمال اونموقع نمیدونستم باردار چندین ساعت تو راه بودیم تا برسیم، زمان برگشت هم انوقت هفته م کم بود از دکتر پرسیدم گفت بهتره نری ولی خب چون مجبوری و میخوای بری شهر خودت در یکساعت وایسید یه ربع استراحت و راه برو یکم ولی باز بهم گفت خطرناکه ولی خب مجبور بودم دیگه برگشتم دل درد داشتم تا چند روز، خداروشکر بخیر گذشت...
شنیدم سه ماه اول و سه ماه اخر خانم باردار سفر ممنوعه
باز از دکتر راهنمایی بگیرید
من فردا میخوام برم
مننننن
من میخاستم برم از دکترم پرسیدم گفت مشکلی نداره فقط داخل ماشین مایعات باید بخوری هر دو ساعت هم باید از ماشین پیاده شی راه بری چند دقیقه
من سه ماهه دوم رفتم الانم خيلي دوس دارم برم ولي دكترم ميگه ن خطرناكه الان بري مسىوليتت با خودته😑
اگه در حد مسافت دو سه ساعته. من زیاد رفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.