۳ پاسخ

اولش دفع زیاددارن بچها طبیعیه پس منم روزی شش بار اوایل الان روزی یکبار هرچی دفع کنه بهتره برازردیش اتفاقا

بچه منم همینطور بود
پرونوترا بگیر

کلا شیرخشک یا کمکی

سوال های مرتبط