۷ پاسخ

پسر من شبا پوشکش خشک بود از وقتی یادم میاد شاید بالای ۳ماهگی اینطورا بود دیگخ توی خواب میش نمیکرد.اما وقتی از پوشک گرفتمش(دقیقا فردای تولدش)شبا قبل خواب پوشکش نمیکردم جلوی چشمش ۲شبی وقتی که خوابید پوشک میکردم و قبل بیدارشدنش بازش میکردم و اون فک میکرد پوشک نداره.بعد ۲شب خیالم راحت شد پوشکش نکردم دیگه(اینم واسه خیال راحتی خودم بود که تشک اینا نجس نشه)از طرفی بعضی شبا دیدم خیلی تکون میخوره بهش گعتم جیش داری گفت اره،خودش میومد بغلم میبردمش جیش.هنوزم وقتایی که هندونه میخوره توی خواب خیلی تکون میخوره میاد میبرمش دستشویی.اونم نه همیشه مثلا هفته ای ۱۰ روزی یبار.بعدشم میخوابید خلاصه بچه ها متفاوتن سخت نگیر اگه نشده بعدا میگیری

دختر من گاهی پوشکش تا صب پر میشه. ۳ماهی هست روزا دیگه پوشک نمیپوشه اصن فقط شبا چون زیاد آب میخوره موقع خواب میبندم

پسر من یه تانکر میشه فعلا نگرفتم

پسر من اینجوری بود که تا صبح پوشکش پر بود حتی گاهی پس میداد
از روز اول که از پوشک گرفتمش دیگه برا شب هم پوشکش نکردم همون شب اول برا جیش بیدار شد بردمش دستشویی بعد از اون دیگه بیدار نشد ولی جاش خشکه صبح
صبح که بیدار میشه میبرمش دستشویی شب ادراری نداره خداروشکر من همش نگران همین موضوع بودم قبل از گرفتن از پوشک

من وقتی گرفتمش پوشکش تا صبح پررر نمیشد ولی دوباری جیش میکرد
۱۰ روز اول هرشب ساعت ۳ میبردمش تو بغلم تو خواب جیش میکرد (اگه اب زیاد خورده باشه که تا صبح ۲ بار میبردم)
بعد ۱۰ روز امتحان کردم دیگه جیش نکرد شبا
تا الان که نزدیک ۲ ماهه شایدم بیشتر

وقتی تاصبح خشک بود دیگه خودش نپوشید،فقط قبل خواب میبرمش دسشویی ودیگه تا ظهر که خوابه خشکه،شاید هنوز زوده واسش

دختر من تا صبح ۲ کیلوعه خخخ فعلا نگرفتم

سوال های مرتبط