آره قشنگ بود منم عصری دیدم دخترم نشون داد بهم😍
اون دوتا زهره و مشتری هستن
خیلییییی
دیشبتو اسمونستاره چشمک زن بود ولی نمیدونستم باید چارزوی بکنم😑😑
ستاره نیست سیاره مشتریه
کسی میدونه این ستاره که همیشه کنار ماهه چیه؟
دقیقا منم عکس گرفتم نیم پیش
ارهههه خیلییی
آره منم الان دیدم خیلی خوشگل بود😍
😍😍😍😍😍😍😍😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.