ماه و ستاره های امشب چقدر خوشگلن ،😍

تصویر
۱۰ پاسخ

آره قشنگ بود منم عصری دیدم دخترم نشون داد بهم😍

اون دوتا زهره و مشتری هستن

خیلییییی

دیشب‌تو اسمون‌‌ستاره چشمک زن بود ولی نمیدونستم باید چ‌ارزوی بکنم😑😑

ستاره نیست سیاره مشتریه

کسی میدونه این ستاره که همیشه کنار ماهه چیه؟

دقیقا منم عکس گرفتم نیم پیش

تصویر

ارهههه خیلییی

آره منم الان دیدم خیلی خوشگل بود😍

😍😍😍😍😍😍😍😍

سوال های مرتبط

مامان 💗وروجک💗 مامان 💗وروجک💗 ۳ سالگی