حین عمل که بی حسی میزنن
پمپ درد برا بعد عمله که بی حسی از بین میره باید قبلش بهشون بگی پمپ درد میخوای..اگه نداشته باشی هم با شیاف مسکن دردات کنترل میشه
بی حسی میزنن ولی پمپ دردو خودت باید قبل از عمل به دکترت بگی تو اتاق عمل وصل می کنن و تا ۲۴ ساعت بهت وصله و مسکن وارد خونت می کنه . من سال ۴۰۱ زایمان کردم یه تومن هزینه داشت
پمپ درد تو دولتی نمیزنن میتونی با مشورت از بیمارستان بخری ببری اما خصوصی باید تو اتاق عمل از دکتر بیهوشیدرخواست کنی بزنه بازم شرایط بمارستانا متفاوته
اره بايد درخواست كنى ولى قبلش حتما
پمپ درد خودت باید بگی قبلش، وگرنه شیاف میزارن برای درد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.