سلام گلم نوع کیستت چیه؟منم خوردم توپریودی یه لخته های خیلی کوچیک داشتم نمیدونم دفع شده یا نه
خواهر شوهر من کیست داشت بهش گفته بودن بزرگه بیاعمل کن بو مادران و زعفران غلیظ توی پریودی خورد دفع شد ولی خیلی درد داشت
آره گلم کیست رو از بین میبره ...زیر نظر دکتر استفاده کن خدایی نکرده برای بچه دار شدنت مشگل پیش نیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.