خانوما شماهم پا درد دارین ؟؟؟

من دیگه از دردش کلافه شدممم

۳ پاسخ

منیزیم هر خوبه هر شب بخوری ...من میخورم واقعا جوابه البته دکترم گفته بخورم

تصویر

واای اره منم روزی دو لیوان شیر بخور کلسیم استخونات تامین بشه

اره ویتامین دیت رو چک کن برا من ۱۵ بود یه امپول ۳۰۰۰۰۰ زدم و روزی دوتا ویتامین دی ۲۰۰۰ اومد رو ۲۳
پادردمم خیلی بهتر شد

سوال های مرتبط

مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه رَنگی 🐥💕 مامان جوجه رَنگی 🐥💕 هفته سی‌وپنجم بارداری