تا حالا نرفتم
درخواست بده گل
هروقت حرکات نداشته باشه میرم
هفته ای یک بار
اگ بازم استرس داری و نگرانی حتما از دکترت بپرس عزیزم
گاهی حرکاتش کم میشه بعد یه چی شیرین میخورم بعد ۲۰ دقیقه حرکاتش رو متوجه میشم.
کلا تو این هفته های آخر بخاطر تنگ شدن جا نی نی زیاد نمیتونه تکون بخوره
من توی ۳۱ هفته چند روز بیمارستان بستری بودم ازم هر روز ان سی میگرفتن
از وقتی اومدم خونه دیگه نرفتم الان ۷ هفته میگذره
من درددارم هرده روز رفتم این ماه اخری
من هر وقت حس کنم حرکاتش کم شده یا انقباض دارم میرم
تا حالا نرفتم
من هفته ای دوبار میرم سونو بیوفیزیکال بجای nst
جدیدا هقته ای دوبار
من هفته ای یبار میرم
هفته ای یکبار
Nst لازم نیست عزیزم
مادامی ک حرکات بچه خوبه
و بعد ار غذا حداقل در یک ساعت ۴ تا تکون میخوره
یعنی حالش خوبه -
اینو پزشک و ماما بهم گفته
ولی اگر خدایی نکرده کلا تکون نخورد یا چیز غیر عادی پیش اومد لازمه بری
من هفته پیش لکه بینی داشتم
ک همه اطرافیان بمن گفتن بیا nst
رفتم و ففط الکی ۲/۶۰۰پول دادم !!
درصورتی ک ماما بهم گفت
همین ک حرکاتشو توی ۱ ساعت میشمردی کافی بود
یک روز در میون
فکر کنم ۳۸ پر میگن برید
تا حالا نرفتم دکتر هم نگفت چیزی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.