۷ پاسخ

هفته ای یکبار دکترگفته برم

هر وقت درد داشتی زیاد برو ب من گفت ی روز در میون

من تا حالا نرفتم
دکترم هفته بعد قراره نامه بستری بهم بده. گفت داخل مطب برات تست میگیرم

نرفتم اصلا

من تاحالا نرفنم

دکتر به من گفت هر هفته یبار برم از 32به بعد

هروقت حرکتش کم باشه

سوال های مرتبط

مامان دُردانه پِسَر مامان دُردانه پِسَر روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷آنیسا🩷 مامان 🩷آنیسا🩷 ۳ ماهگی
مامان دونه🥰 مامان دونه🥰 هفته سی‌وسوم بارداری