سختترین واکسنه
همه اینجورن تا دو سه روز راه نمیره چون درد داره
اره همه اینجوری میشن
عزیزم قدش چند بود
بچه من ۹ روز تمام تب کرد
یه یکی دوروز دیگه خوبه گلم بسلامتی ❤️
نگرانم نباش همینجوریه واکسنش
خیلی بده پسر من هم درد داشت هم تب😭یادم میاد گریه ام میگیره اوضاعی بود لرز میکرد تب ۴۰ درجه مامان و مادرشوهرم پیشمون بودن تا صب پلک رو هم نذاشتیم دم صب با پروفن تبش اومد پایین انشالله بچه شما زودتر خوب میشه عزیزم همه این روزا رو گذروندن
خیلی واکسن سختیه
اره بعضیا اینطوری میشن حتی ممکن دو سه روزم راه نره سنکین براشون
دخترمنم تا10روز راه نمیرفت بدترین واکسنه تامیتونی امروز کمپرس سرد بزار فردا حوله داغش کن
آره دختر منم تا ۳ تا ۴ روز گریه و راه نمیرفت
دخترمنم یادمه واکسن۱۸ماهگیش یعنی من دوشب تمام گریه میکردم اینقدکه حال بچم بدبود
بچه منکه مشکلی نداشت همه مثل هم نیستن عزیزم انشالله تا فردا خوب میشه 🥰
وای منو از الان استرس گرفت
فرداصبح خوب میشه راه میره
آیه همینجور شد، چنان جیغ میزد شب اول که اشک من در اومد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.