ان شاالله مثبتی براماهم دعاکن
نه اصلا
عزیزممممم انشاالله که به سلامتی مثبت باشه برا منم دعا کن 🥺❤️🤍
........
مبارکه 🤩😍
نه اصلا مبارکه عزیزم
مثبته عزیزم منم اول بارداری از این مارک زدم مثبت شد سری
مبارکه به جمع مامانها خوش اومدی نصف شبی خوشحال شدم
برای من یکبار مثبت کاذب نشون داد
انشاالله برای شما مثبت باشه
عزیزم دلم مبارک باشه خیلی خوشحال شدم برات برا منم دعا کن
مبارک عزیزم مثبت
مثبتی ۱۰۰درصد فقط تروخدا برای منم دعا کن این ماه حامله باشم فقط نگی ایشالله واقعا دعا کن برام
عزیزمم مبارکه😍
این مثبت کاذب نیست کاذب خط دوم خاکستری رنگه مبارکه
انشاالله مثبته
نه
این مثبته مبارکه
ازمایش رو بزار چن روز دیگه بتا بره بالا خیالتم راحتتره❤🌱✅
نه منم همیشه از این مارک استفاده میکردم همیشه درست بود
مثبتی برو حالشو ببر😄
مبارکه عزیزم واسم دعا کن گلم خیلی خوشحال شدم
مبارک باشه عزیزم
مثبته عزیزم
اما ب این زودی نرو ازمایش بزار بتا بره بالا خیالت راحت بشع مطمن بشی
نه مثبته عزیزم مبارکه برا منم همینجوری بود
ایشالا که مثبته
مبارکه ❤️
نه مثبته مبارک
سلام گلم ن کاذب نیست مثبته مبارکهههه،چندروز تاخیر داری؟
این مثبته عزیزم مبارکت باشه
این مثبت کاذب نیست
وووی خودااااا مبارکه 🥹😍♥️
دعا کنید برام فردا میرم آزمایش اونم مثبت باشهه🙂❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.