رعایت کن سنگین بلند نکن. توالت فرنگی استفاده کن. پله نرو. یبوست نشو. خم وراست نشو راه زیاد نرو
وزن بچه میله بالا فشار بیشتر میشه دیگ، طبیعیخ
من انومالی رفتم سرویکس ۳۵بود بعد دیروز که سونو دادم گفت ۵۰هست . عجیب نیست زیاد شده؟
منم ۴۰ بود تو هفته ۱۲. تو هفته ۱۸
۳۷ شدم طبیعیه
بچه هرچی بزرگتربشه سرویکس میاد کم کم پایین ..اما بستگی به رعایت کردن شماهم داره
همینقدر نگهش دار زیاد سرپا واینسا
نه عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.