۵ پاسخ

منم ۷روز دیگه موعدمه ولی امیدی ندارم

منم ۷روز دیگه موعدم هست.ان شاءالله بحق حضرت رقیه س امشب همه جاحت روا بشیم 🖤🏴💚

۶ر‌وز مونده به پریود فقط صبحا کمرم درد میکنه همین اصلا قبل پریود سابقه کمر درد نداشتم ،ایشاالله که خیره🙏🏻❤️

علایم خاصی ندارم ، نه ترشحی نه چیزی ، فقط حس میکنم نفخ دارم .... این ماه ، ۶ مین ماه اقدامم هست ،

منم ۸ روز مونده پریودم
بازم نزدیکی میکنی یا نه ؟
چه علائمی داری ؟

سوال های مرتبط

مامان ۴تاعروسک😍 مامان ۴تاعروسک😍 هفته سی‌ودوم بارداری